Cum să faci un retur
Nu disperați, rezolvăm reclamația dumneavoastră :) Citiți cu atenție cum să faceți o reclamație cât mai ușor posibil:
Protocolul de reclamație îl puteți realiza aici
https://www.dancemaster.ro/index.php?route=account/return/add
Aplicația se va deschide pentru a vă introduce reclamația.
După trimitere, veți fi redirecționat să imprimați reclamatia.
Ambalați / împachetați produsul reclamat împreună cu o copie a Protocolului de reclamație
și cu o copie a dovezii de cumpărare (chitanță, factură)
Comandați returul contracost prin Coletărie aici
https://www.dancemaster.ro/returului-coletaria , sau trimiteți produsul la adresa:
DanceMaster, Južná trieda 5, 040 01 Košice, Slovacia
După achitarea returului veți primi pe email un cod de bara pentru
a depune coletul la Coletarie
Produsul trimiteți prin Coletărie (cea mai apropiată sucursală) aici
https://www.coletaria.ro/puncte-pick-up sau prin poștă.
Comunicați prin utilizarea e-mailului: help@dancemaster.net
sau sunați la nr. de telefon +40720324341. Alte canale de comunicare precum SMS,
WhatsApp, Messenger etc. nu acceptăm.